неділю, 16 лютого 2014 р.

Хрещення Ісуса. Мр.1.9-11

Сталося, що тими днями прийшов Ісус із Назарета Галилейського та хрестився від Івана в Йордані. Виходячи з води, побачив, що розкрилося небо і Дух, що, як голуб, сходив на нього; і голос пролунав з неба: Ти мій улюблений Син, якого я вподобав (Мар.1:9-11).Назарет – рідне місто Ісуса Христа в Старому Завіті не згадується. Через Назарет проходив шлях з Дамаску в Єгипет. В Назареті провів Ісус майже тридцять років життя, до виходу до прилюдного служіння. Коли наступив час, Він приєднався до своїх співвітчизників і спустився в Йорданську долину, до місця, де хрестив Іван.
В цьому місці, непомітний серед багатьох людей, наблизився Ісус до Предтечі. Ап.Іван пише: «Наступного дня він бачить Ісуса, який іде до нього, і каже: Ось ягня Боже, що бере на себе гріх світу. Це той, про кого я казав, що за мною йде чоловік, який був ще до мене, був раніше від мене. Я не знав його, але я прийшов хрестити водою, щоб він з'явився Ізраїлеві. І засвідчив Іван, промовляючи: Бачив я Духа, що сходив, мов голуб із неба, і який зостався на ньому. Я не знав його, але той, хто послав мене хрестити водою, сказав мені: Над ким побачиш Духа, що сходить і перебуває над ним, - той є тим, хто хрестить Духом Святим» Ів.2.29-33.

Іван, схиляючись перед Ісусом з Наззарету, «стримував Його, кажучи: Це мені потрібно від тебе хреститися, а Ти йдеш до мене? Відповідаючи, Ісус мовив йому: Залиш тепер, бо так належить нам виконати всю правду. Тоді допустив Його» (Мт3. 14-15).
Про хрещення Ісуса пишуть усі чотири євангелісти. Чому Ісус Христос дозволив хрестити себе? Іван хрестив хрещенням покаяння, а Ісус Христос був безгрішний. Чому Ісус прийняв хрещення?
1. Христос хотів цим виконати всю правду і волю Отця. Його завданням у світ було виконати волю Отця. Так і нам, християнам потрібно виконувати правду Божу.
2.Хрещення було прийняттям рішення. Настав час Його спасительного служіння. В житті кожної людини приходить день, коли необхіднл прийняти рішення. Життя без вибору – марно втрачене і часто трагічне. Життя «за течією» не може бути щасливим.
3. Своїм хрещенням  Ісус виявив єдність з людством.
4. Подією хрещення почалось відкрите служіння Христа; воно свідчить про Його божественну природу, Його призначення.
5. Хрещення було моментом явлення Святої Тройці. Коли Він вийшов з води і став молитися «розкрилося небо і зійшов Дух Святий у вигляді голуба на нього, і почувся голос із неба: Ти мій улюблений Син, у тобі - моє вподобання» (Лк.3.21-22).
6. Сповнення Святим Духом. «Зійшов Дух Святий у вигляді голуба на Нього» Місія Іван звучала як попередження. Місія Ісуса Христа з перебуваючим на Ньому Святим Духом несе любов і доброту. Він переможе, але це буде перемога любові.
6.Хрещення Івана було прообразом християнського хрещення, про яке Біблія говорить: «Чи ви не знаєте, що ті з нас, що хрестилися в Ісуса Христа, охрестилися і в його смерть? Тож ми поховані з ним через хрещення в смерть, щоб так, як Христос устав із мертвих славою Батька, так і ми почали ходити в оновленні життя» (Рим.6.3-4).
Тому і ми, хрестившись в Христа, будемо ходити і жити оновленим життям!

Немає коментарів:

Дописати коментар