середу, 15 липня 2015 р.

Фарисеї шукають ознаки. Мр.8.10-13

І всів Він негайно до човна з Своїми учнями, та й прибув до землі Далманутської.  І вийшли фарисеї, і почали сперечатися з Ним, і, Його випробовуючи, хотіли від Нього ознаки із неба.  А Він тяжко зідхнув у Своїм дусі й промовив: Якої ознаки цей рід вимагає? Поправді кажу вам, що родові цьому ознака не буде дана!  І покинув Він їх, усів знову до човна, і на той бік відбув. Мр.8.10-13

Відпустивши народ Ісус прибув в околиці Далманутські. Населений пункт у наш час невідомий. Тоді «вийшли фарисеї, і почали сперечатися з Ним, і, Його випробовуючи, хотіли від Нього ознаки із неба». Вимога фарисеїв була нерозумною. Ніхто до Ісуса Христа не чинив таких чудес, які Він чинив. Никодим говорив до Ісуса: «Учителю, знаємо ми, що прийшов Ти від Бога, як Учитель, бо не може ніхто таких чуд учинити, які чиниш Ти, коли Бог із ним не буде»Ів.3.2.
Незважаючи на велику кількість чудес фарисеї вимагали ще «ознаки із неба». Як дивно, що в усіх вчинках Христа вони не бачили нічого, окрім нових сумнівів.  Всі попередні чудеса Ісуса Христа були звершені внаслідок любові до людей: Він зціляв хворих, прощав гріхи, годував голодних, втихомирив бурю. А тепер за вимогою фарисеїв мав показати ознаку із неба. В чому це мало проявитися вони не сказали.  Було зрозуміло, що фарисеї висували свої вимоги не шукаючи правди, а спокушуючи Господа. Коли люди не шукають істини, пояснення, докази і навіть чудеса не мають значення. Для Христа весь світ був наповнений ознаками: зерно у полі,закваска у хлібі,трава і квіти – все говорило про Бога.
Правдивий християнин всюди бачить Бога.  «Куди я від Духа Твого піду, і куди я втечу від Твого лиця? Якщо я на небо зійду, то Ти там, або постелюся в шеолі ось Ти! Понесуся на крилах зірниці, спочину я на кінці моря, то рука Твоя й там попровадить мене, і мене буде тримати правиця Твоя!  Коли б я сказав: Тільки темрява вкриє мене, і ніч світло для мене, то мене не закриє від Тебе і темрява, і ніч буде світити, як день, і темнота як світло!» Пс.138.7-12. Переживаючи спокуси в пустині, Господь дав зрозуміти: Він не виконує чуда ради чуда. Ними Він підтверджує своє божество.
Віра народжується «слухання, а слухання через Слово Христове»(Рим.10:17). «Як Мойсея й Пророків не слухають, то коли хто й із мертвих воскресне, не йнятимуть віри!» Лк.16.31.
На Голгофі вороги Ісуса Христа теж вимагали, щоб Він продемонстрував Свою божественність і зійшов з хреста.. Але Ісус не відповів на це (Мр.15.30). Істинність Євангелії не може бути доведена законами фізики. Ісус Христос сказав:  «Усе прийде до Мене, що Отець дає Мені, а того, хто до Мене приходить, Я не вижену геть. Бо Я з неба зійшов не на те, щоб волю чинити Свою, але волю Того, Хто послав Мене. Оце ж воля Того, Хто послав Мене, щоб з усього, що дав Мені Він, Я нічого не стратив, але воскресив те останнього дня.  Оце ж воля Мого Отця, щоб усякий, хто Сина бачить та вірує в Нього, мав вічне життя, і того воскрешу Я останнього дня» Ів.6.37-40.Кожен повинен особисто прийти до Ісуса Христа і досвідчити істинність Його слів.
Фарисеї були представниками свого часу, які створювали тільки видимість релігійності. Вони шукали визнання людей,а не Божого благовоління. Вимога ознаки стала вершиною опозиції. Фарисеї об’єдналися з прибічниками Ірода (Мр.3.6). А тепер до них приєдналися садукеї.  Ісус Христос залишив їх і відійшов Його наступна зустріч з ними відбулася в страсну п’ятницю.
Самолюбство, гордість і марнославство – гріховні пороки, які віддаляють людину від Бога! Будемо оберігати свої серця від гріховної скверни!


Немає коментарів:

Дописати коментар