пʼятницю, 6 березня 2015 р.

Думки про Ісуса. Мр.6.14- 15

І прочув про Ісуса цар Ірод, бо ім'я Його стало загально відоме, і сказав, що то Іван Христитель із мертвих воскрес, і тому творяться чуда від нього.  Інші впевняли, що Ілля Він, а знов інші казали, що пророк, або як один із пророків. Мр.6.14-15.
Слухи про Ісуса Христа поширювалися по всій Палестині і дійшли до Ірода. «
І прочув про Ісуса цар Ірод, бо ім'я Його стало загально відоме, і сказав, що то Іван Христитель із мертвих воскрес». Це думка про Ісуса Христа людини з нечистою совістю. Ірод був винен у смерті Івана Хрестителя: по його наказу пророку відсікли голову. Людині, яка вчинила зло, весь світ здається ворогом. Так було із Іродом:  гріх вбив його серце. «Інші впевняли, що Ілля Він». Де які юдеї думали, що Ісус Христос, це Ілля що знову прийшов на землю.  «А знов інші казали, що пророк, або як один із пророків
». Були і такі юдеї, які бачили в Ісусі Христі Божого пророка. Ісус Христос був не просто пророком. В Ісусі Христі Сам Бог прийшов до людей. Библія говорить: «Безсумнівно, велика це таємниця благочестя: Хто в тілі з'явився, Той оправданий Духом, Анголам показався, проповіданий був між народами, увірувано в Нього в світі, Він у славі вознісся!»(1Тим.3:16).

Відмова людини пізнавати Господа і виконувати Його волю є основною причиною наших проблем і потреб. Апостол Павло говорить: «Але те, що для мене було за надбання, те ради Христа я за втрату вважав. Тож усе я вважаю за втрату ради переважного познання Христа Ісуса, мого Господа, що я ради Нього відмовився всього, і вважаю все за сміття, щоб придбати Христа, щоб знайтися в Нім не з власною праведністю, яка від Закону, але з тією, що з віри в Христа, праведністю від Бога за вірою,  щоб пізнати Його й силу Його воскресення, та участь у муках Його, уподоблюючись Його смерті,  аби досягнути якось воскресення з мертвих. Не тому, що я вже досягнув, або вже вдосконалився, але прагну, чи не досягну я того, чим і Христос Ісус досягнув був мене» (Фил.3:7-12). Тому і ми, будемо все більше пізнавати Ісуса Христа!

Немає коментарів:

Дописати коментар