середу, 21 травня 2014 р.

Молитва Ісуса Христа. Мр.1.35

«А над ранком, як дуже ще темно було, уставши, Він вийшов і пішов у місце самітне, і там молився»(Мар.1:35). Все починалось з молитви. Час для молитви відкриває нам джерело сили Ісуса Христа. Коли починало світати, Христос пройшов через сонне місто до безлюдних околиць. Там Він знаходив тихе місце для молитви так починався новий день Ісуса Христа. В той час коли інші обмежувались молитвою в синагозі, Христос з початком нового дня, мав потребу в новій молитві. Євангеліє вісімнадцять раз говорить про молитву Сина Чоловічого.
Про що молився Ісус Христос? Найчастіше в Його молитві були слова подяки:
 «А Ісус ізвів очі до неба й промовив: Отче, дяку приношу Тобі, що Мене Ти почув. Та Я знаю, що Ти завжди почуєш Мене, але ради народу, що довкола стоїть, Я сказав, щоб увірували, що послав Ти Мене»(Iван.11:41,42).
І слова прохань. Він молився за своїх друзів: «Промовив Господь: Симоне, Симоне, ось сатана жадав вас, щоб вас пересіяти, мов ту пшеницю. Я ж молився за тебе, щоб не зменшилась віра твоя; ти ж колись, як навернешся, зміцни браттю свою!»(Лук.22:31,32)  Він молився за своїх ворогів: «Ісус же промовив: Отче, відпусти їм, бо не знають, що чинять вони!»(Лук.23:34) Ісус Христос молився і за майбутніх віруючих, тобто за нас: «Я благаю за них. Не за світ Я благаю, а за тих, кого дав Ти Мені, Твої бо вони»(Iван.17:9). Особливо за виконання волі Отця Небесного:  «І Він відійшов трохи далі, припав до землі, та й благав, щоб, як можна, минула Його ця година. І благав Він: Авва-Отче, Тобі все можливе: пронеси мимо Мене цю чашу!... А проте, не чого хочу Я, але чого Ти» (Мар.14:35,36).
Ісус Христос молився завжди. Інакше Він не міг. Ісус знав що перед зустріччю з людьми Йому, потрібна зустріч з Небесним Отцем.
Молитва це джерело життя християнина і найкращий засіб отримати все необхідне для життя і служіння. Молитва для душі – це те саме що дихання тіла. Відношення до молитви – добрий показник нашого духовного стану. В молитві ми завжди знайдемо потіху та мир. Молитва - це канал для Божого благословення, тому життя християнина повинно бути життям постійної молитви. «Будьте тривалі в молитві, і пильнуйте з подякою в ній!»(Кол.4:2).


 «

Немає коментарів:

Дописати коментар