пʼятницю, 10 вересня 2021 р.

«Якою владою?» Мр.11.27=33

 

І знову прийшли вони в Єрусалим. Коли ж Він у храмі ходив, поприходили первосвященики й книжники, і старшини до Нього, і сказали Йому: Якою Ти владою все оце чиниш? І хто Тобі владу цю дав, щоб Ти це робив? А Ісус відказав їм: Запитаю й Я вас одне слово, і відповідайте Мені, то й Я відкажу вам, якою Я владою це все чиню. Іванове хрищення з неба було, чи від людей? Відповідайте Мені!  Вони ж міркували собі й говорили: Коли скажемо: Із неба, відкаже: Чого ж ви йому не повірили? А як скажемо: Від людей, то боялись народу, бо всі вважали, що Іван був поправді пророк. І сказали Ісусові в відповідь: Не знаємо... А Ісус їм відказує: То й Я не скажу вам, якою Я владою це все чиню.

В середу страсного тижня, Ісус Христос знову прийшов у Єрусалим, де перед тим, здійснив очищення храму від торгівців. Коли Він навчав приступили первосвященики зі старійшинами і перервали Його служіння (Лк.20.1) Керівники храму були налаштовані проти Ісуса.  Вони грубо увірвалися в спокійну розмову Спасителя. Метою їхнього втручання було принизити Ісуса Христа перед народом і показати, що вони є духовними вождями нації, а не Він.


Вони вимагали відповіді, чому Він взявся за очищення храму від торгівців і міняйлів, які працювали з їхнього дозволу.  «Якою Ти владою все оце чиниш? І хто Тобі владу цю дав, щоб Ти це робив?»
Але Господь не відповів на їх лицемірне питання, як пізніше не відповів на питання Ірода і Пилата -  Лк.23.9. Ісус Христос завжди відповідав, відповідає і буде відповідати на запитання з глибини серця, якщо вони народжені в сумнівах і стражданнях душі. Але Він не відповідає на лицеміря. Або пусту цікавість.
Замість відповіді Христос Сам їх запитує:  «Іванове хрещення з неба було, чи від людей? Відповідайте Мені!» Якщо відповісти, що хрещення Іванове було з неба, тобто від Бога, то і свідоцтво Іванове про Ісуса Христа було від Бога. Отже йому потрібно вірити.  А Іван свідчив, про Христа, що Він є Син Божий, Агнець Божий, що бере на себе гріхи світу. А сказати, що хрещення Іванове було від людей, означало збунтувати народ, бо всі шанували Івана як пророка. Тому перевосвященники, книжники і старійшини відповіли двома словами: «Не знаємо».  
«
Ісус їм відказує: То й Я не скажу вам, якою Я владою це все чиню» .
«Первосвященики й книжники, і старшини» відійшли без відповіді, бо не шукали правди. А ті, хто приходять до Господа з щирим серцем і відкритою душею, завжди отримують від Нього відповідь.  Тому, будемо і ми завжди приходити до Господа із щирими , відкритими серцями.

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар