четвер, 16 жовтня 2014 р.

Виконання волі Божої. Мр.3.31-35

І сидів натовп довкола нього. І кажуть Йому: Ось твоя мати, і твої брати, і твої сестри надворі шукають тебе. А він у відповідь їм каже: Хто моя мати та мої брати? І, поглянувши довкола себе на тих, що сиділи, каже: Ось моя мати та мої брати. Бо хто виконає Божу волю, той мені брат, і сестра, і мати. (Мар.3:32-35)

«Бо хто виконає Божу волю, той мені брат, і сестра, і мати». В цьому уривку Ісус дає нам Марію, як приклад виконання волі Отця. Основна мета в житті християнина в тому, щоб пізнавати волю Божу і виконувати її.  Апостол Павло говорить: «Тому не будьте нерозумні, але пізнавайте, в чому полягає Господня воля»(Еф.5:17). А апостол Іван пише: «Світ минає і його хтивість; а хто чинить Божу волю, існує вічно»(1Iван.2:17).
Що означає виконувати волю Божу в щоденному житті?
1.Воля Божа відкрита людям в науці Церкви і Слові Божому. Це засіб,який Господь використовує для навернення грішників.
Боже Слово і Ісус Христос, Церква, дають все, що потрібно людини для вічного життя. Боже Слово – це зеркало, яке показує нас самих в справжньому стані. Воно вказує дорогу до неба і вчить, як потрібно жити в гідності християнина.
Псалмопівець Давид говорить: «Блажен муж, що за радою несправедливих не ходить, і не стоїть на дорозі грішних, і не сидить на сидінні злоріків,та в Законі Господнім його насолода, і про Закон Його вдень та вночі він роздумує!І він буде, як дерево, над водним потоком посаджене, що родить свій плід своєдчасно, і що листя не в'яне його, і все, що він чинить, щаститься йому!(Пс.1:1-3)» Виконувати волю Божу, означає перебувати в слові Божому і виконувати його. Ісус дає нам Марію, як найкращий приклад виконання волі Божої:  «Я ж Господня раба: нехай буде мені згідно з словом твоїм!»Лк1.38. Вона зберігало Слово в своєму серці.
2. Постійна молитва. Молитва – це дихання християн і розмова з Богом, ключ для отримання благословінь. Молитва це зброя, скарб невичерпний, тиха пристань, основа миру. «Вони всі однодушно були на невпинній молитві, із жінками, і з Марією, матір'ю Ісусовою»(Дiї.1:14).
3. Подяка. «Подяку складайте за все, бо така Божа воля про вас у Христі Ісусі»(1Сол.5:18). Ніщо так не подобається Богу,як подяка. Кожен день приносить нам безліч благословень, незалежно від того, помічаємо їх чи ні. Бог не очікує від нас нічого, крім подяки за отримані дари, що іще більше обдаровувати нас.
4. «Завжди радійте!»(1Сол.5:16). Чим більше ми наближаємося до Бога, тим більше радості пізнаємо. Коли джерело радості в середині нас, тоді ми незалежні від свого оточенні, майна. Ми радіємо коли багаті і не втрачаємо радості, якщо бідні; Ми веселі. Коли про нас говорять добре і не сумуємо, коли очорнюють. Ми в гарному настрої, коли здорові і не втрачаємо настою в хворобі…  «Коли б фіґове дерево не зацвіло, і не було б урожаю в виноградниках, обманило зайняття оливкою, а поле їжі не вродило б, позникала отара з кошари і не стало б в оборах худоби, то я Господом тішитись буду й тоді, радітиму Богом спасіння свого!»(Ав.3:17,18).
5. «Бо це воля Божа, освячення ваше: щоб ви береглись від розпусти, щоб кожен із вас умів тримати начиння своє в святості й честі» (1Сол.4:3-4). Освячення – це віддзеркалення в нашій душі характеру Христа. Освячення – це посвячення життя, віддання Ісусу Христу. Освяченні, це віддання наших сил, почуттів, талантів, часу, всього, що в нас є на служіння Господу.
6. Зодягнутися в любов, зануритися в любов – в цьому найвища воля Божа і виконання цієї волі – наша головна потреба. Хтось молився так: «Господи, я проходжу один – єдиний раз дорогою життя. Ти даєш мені можливість проявляти любов до людей і робити щось корисне – допоможи мені негайно використовувати цю  можливість, не ухилятися і не занедбувати, бо цією дорогою я проходжу тільки один раз». Біблія говорить: «Хай з любов'ю все робиться в вас!»(1Кор.16:14).
Отже, християнин, який виконує волю Божу, постійно перебуває в Слові і виконує його, неустанно молиться, за все дякує Богу, освячується, перебуває в любові до Господа і люей. Будемо і ми, як Мрія, виконавцями волі Божої. 

Немає коментарів:

Дописати коментар